marți, 30 august 2011

Concluzii

Dupa primul an de gradinarit, acum, la incheierea sezonului, am desprins deja cateva idei pentru anul viitor:
1. Soiurile de rosii trebuie alese cu grija. Anul acesta am pus prea multe cherry. Am facut deja 100 de borcane cu rosii in bulion!!! Anul viitor cred ca va fi de ajuns daca am sa pun 5 fire si-atat. Rosiile black thula si cele galbene au fost un deliciu. La fel si cele zise "uriase": mari, carnoase si foarte dulci. St Pierre sunt rosii marisoare, dar cu multe seminte si cu gust banal. Nu voi mai pune asa de multe. Cele lunguiete - Roma si San Mazzano - m-au dezamagit. De-astea nu mai pun deloc. Mai am si niste seminte de Money maker - probabil am sa pun vreo 3 fire de incercare. Rosiile pitice, de ghiveci, deosebit de bune. Am sa pun si la anul sigur.



2. Vinetele, asa cum spunea si Elisa, nu sunt prea productive. Pentru cat mancam noi intr-un an, cele 10 fire ale mele, fiecare cu 2 vinete, e total insuficient. Am luat 2 soiuri de seminte (cate doua plicuri din fiecare, ca inecatul!), dar cred ca nu mai pun.
3. Ardeii au fost productivi si mi-au dat satisfactii. La anul am sa pun chiar mai multi.



4. Castraveti cat cuprinde, feriti primavara de melci, apoi totul merge struna.
5. Dovleceii au fost o nereusita. Anul viitor nu mai pun. Am sa cumpar din piata, pentru ca noi mancam multi  vara.
6. Salata iceberg e minunata. Total nepretentioasa si mult mai buna decat salata simpla. La fel si cea creata.
7. Ridichi si ceapa la greu in ladite. Am avut pe saturate toata vara si unele si altele.
8. Mazare multa, multa, multa! La asta tin mult de tot.
9. Idem pentru fasole. Am cumparat deja multe seminte pentru la anul.

2 comentarii:

  1. de acord cu ardeii si castravetii, si la mine merita. vinete nici eu nu mai pun, dupa ce ca au productie slaba, mai sunt si mironosite si trebuie descantate des. nici dovlecei nu mai pun.

    cartofi nu ai pus?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce soi de rosii sunt acele mari la 500 grame

    RăspundețiȘtergere