vineri, 27 aprilie 2012

Lada de compost

Am deschis in sfarsit si lada cu compost. Eram nerabdatoare ca un copil care asteapta sa vina Mos Craciun. Asa ca am desfacut paletul din fata si am dat la o parte ceea ce pusesem din toamna pana acum, apoi am tras pamantul negru de pe fund. Chestia a fost ca nu era o cantitate prea mare. Cand se transforma in humus, scade in volum. Pe bune, credeam ca o sa fie mai mult. Erau multe rame si pe toate pe care am reusit sa le prind, le-am repatriat. Am citit undeva ca acolo unde pamantul e bun de pus la plante, ramele nu mai stau. Ele cauta mereu hrana noua.



Pamantul negru l-am pus deasupra noului sant si Minitehnicus l-a amestecat un pic cu pamantul sapat. Vreo trei galeti le-am pus si in pamantul din lazile de pe marginea terasei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu