sâmbătă, 30 septembrie 2017

Fabrica de paine

A venit frigul si - in sfarsit! - au inghetat tantarii. La ce bun insa? Nu mai e de stat afara la o bere sau la o cafea pe inserat...
De maine ramanem singuri, eu si Minitehnicus, Minitehnicus si cu mine. Ma gandeam zilele trecute ca niciodata, nici macar o data!, nu m-am gandit ca mama si cu tata au ramas singuri sau ca ar fi putut sa se simta tristi... Incredibil, ce inconstienti suntem atunci cand suntem tineri! Suntem buricul universului. Suntem centrati pe propria persoana.
In fine... Am incercat prima paine la test, mai ca la tara, cu caramizile pe jos, pentru ca Minitehnicus nu a apucat sa faca nimic la proiectul asta. N-am mai rezistat si am copt o paine. Nereusita totala, desi s-a mancat toata. Testul trebuie incins foarte bine, din cate se pare, nu cum am vazut noi pe youtube.
 Pana una alta, fac paine cu maia la cuptorul obisnuit.



4 comentarii:

  1. Au plecat copii la scoli ? Uite-asa o sa patesc si eu peste cativa ani ... Toamna frumoasa, Iulia !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mei au terminat de mult timp scolile. Cel mic s-a stabilit la Londra, cel mare se muta in alta casa cu mandra lui...

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nereusita ca eu o vad crescuta si coapta. Deci buna :)
    Singuratate, te halesc....de cativa - multi ani :))))
    Sa stii ca treburile raman aceleasi, sa nu speri sa fie vreo...recompensa aici ;)
    Am gasit o paine buna de la Dragus(un sat de sub munte) si cuptorul meu de paine(masina, adixa) zace pe un raft ca toate celelalte "imbunatatiri ale vietii" Aiurea imbunatatiri, doar sursa de nervi, asa ca o sa pun, la o adica, cand voi fi lipita de saraca, pe olx, toate cele cate stau degeaba aproape noi :(
    Ciao, Iulia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, pentru copiii tai, inceputurile sa le fie usoare si vietile asa cum si le doresc!Bafta multa!

      Ștergere