luni, 20 noiembrie 2017

Noiembrie umed

Vreme de toata tristetea. Deprimare totala. Saptamana trecuta ne-au spart casa niste hoti... Din pacate pentru ei nu port (si nu am) bijuterii, electronicele noastre sunt banale, boarfe de firma nu avem, asa ca s-au multumit cu cativa banuti. Sa le dea Dumnezeu sanatate ca nu au luat hartogaraie, ca muream naibii pe la cozi, la ghisee, ca sa ne refacem cardul de sanatate sau pasaportul...
Acum, post festum, ne ocupam de chestii ciudate, cum ar fi instalarea de camere si senzori de miscare. La ce bun? Neuronii mei, cei care mi-au murit ca sa castig banii aia, nu se mai intorc la viata... In orice caz, intamplarea asta nefericita m-a facut sa ma dezlantui de black friday, ca vad ca mie cu economisirea nu-mi prieste. Macar sa ma bucur instant de ceea ce castig.

8 comentarii:

  1. Curaj ! Stiu ca vorbele nu ajuta mult, dar nici daca te necajesti nu rezolvi nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma mai necajesc. Voi folosi metoda infailibila: nu ma mai gandesc si gata!

      Ștergere
  2. Imi pare rau s-aud asa ceva.
    De acest BF s-a dat cu praf de cumparat in aer, ca si noi ne-am dezlantuit, dar pe chestii necesare, nu de bucurat, cum ar fi un aspirator, o baterie etc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si noi tot asa am facut: am luat chestii necesare, dar unele mai puteau astepta putin... :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Chiar asa: Of! Bine ca nu era socrella acasa, intra peste ea si cine mai stie ce iesea... Ca acum mi-a zis un vecin ca era o femeie care a sunat mult la poarta ca sa vada daca mai e cineva inauntru. Soacra mea are o sonerie care nu se aude si in mod sigur nu iesea nici daca era acasa. Asa ca aia operau crezand ca nu e nimeni.

      Ștergere
    2. important e ca sunteti cu totii ok. toate trec in rest.

      Ștergere
  4. Caine nu aveti la poarta? sau sa umble liber prin curte? macar daca latra mult cainele, iesea cineva de alaturi si pleca hotul.
    Imi pare tare rau, eu ma necajesc la paguba, la orice paguba, doar cand daruiesc eu insami sunt fericita.Zic si eu, cu camerele vezi tot efectul, cu cainele poti preintampina hotia.
    Te imbratisez, Iulia draga :)

    RăspundețiȘtergere