sâmbătă, 13 octombrie 2012

Cri, cri, cri, toamna gri...

Am incercat sa ma mint frumos, dar adevarul e unul: a venit toamna de-a binelea. Mi-am facut pana la urma timp si am pregatit gradina "suspendata" pentru venirea frigului. Pentru inceput am recoltat:
Nu e rau, nu? Pentru jumatatea lui octombrie...
Am cules toata mazarea. La anul trebuie s-o pun mai devreme. Castravetilor le-au cazut florile deodata. Nu stiu exact de ce. Ori a venit frigul prea tare ori puricii negri care i-au napadit le-au stricat florile. Oricum, se pare ca e finalul. Fasolea de jos nu mai rodeste. Am cules toate pastaile, le-am gatit deja, dar acum s-a cam terminat. Fasolea de pe terasa a crescut frumos, insa nu cred ca mai apuca sa faca vreo pastaie. Prea e frig noaptea... Probabil ca vor ajunge la compostiera intr-o saptamana sau doua.
Pe locul rosiilor au ramas acum numai craitele...
 Sus, pe terasa, am acoperit iar cu folia. Am mai pus o serie de arpagic, am pus jardinierele cu salata creata rosie tot acolo si-acum stau linistita.
 Ardeii sunt plini de rod si mi se umple inima de fericire cand ii vad asa.
 In locul care este gol a fost mazarea si acum am mai pus arpagic.
Marul e plin de ionatane rosii si mi-e mila sa le mananc. Puteti crede asa ceva?
 Minitehnicus a "repatriat"-o pe socrella si au adus de-acolo un munte de varza care urmeaza sa fie pusa la murat.

Un comentariu:

  1. Am si eu o mini-sera ca tine, iar toamna trecuta am adunat de prin gradina si am replantat sub ea tot ce mai era verde - salata de toate felurile, patrunjel, telina frunze, marar... s-au pastrat toate foarte bine, ba eu crezand ca au murit atunci cand a fost frig rau, nu am mai umblat la ele. Iar primavara, cand le-am descoperit, mai era salata, patrunjel si telina - toate verzi si frumoase! Anul asta voi face la fel, poate saptamana viitoare sa ma ocup. Voi pune si arpagic, ca mi-ai dat tu ideea. Spor la treaba, ca acum vine iarna!

    RăspundețiȘtergere