marți, 8 martie 2016

8 Martie eliberat de clisee

Printre atatea dulcegarii si stereotipuri de care e plin netul in aceasta zi, iata si o poezie cu care sunt in acord deplin:


Frunză verde, foaie lată,
Cine astăzi se aşteaptă
Să citească nişte rânduri
Care să-l pună pe gânduri,
Să-l facă să lăcrimeze
Sau un pic să se-ntristeze,
Ar fi bine ca de-acum
Să îşi vadă de-al său drum!
Eu am cu mamele-o vorbă:
Da, e bună şi o ciorbă,
Şi-o sarma la vremea ei,
Dar mai bine, măi femei,
Educaţi-i pe copii!
Dacă nu vrei sau nu ştii,
Sau, mai rău dacă nu poţi,
Mergi pe-o vorbă ce-o ştim toţi:
“Ceea ce ţie nu-ţi place,
Altuia, te rog, nu-i face!”
Asta-i tot ce-o mamă bună
Trebuie unui copil să-i spună.
Mamelor, vă cer ceva:
Nu lăsaţi copiii-aşa,
Ca să crească urâţi şi goi
Ca un pom fără altoi!
Iubiţi-i, da’într-un alt fel,
Fiţi voi însevă model!
Numai aşa se mai poate
Să fim iar OAMENI, nu gloate!


2 comentarii:

  1. Derbed.eu zau ca imi place
    Da cu rima'n populatie
    Populatie feminina
    Cari pe alocuri e jivina (cu feminina nu am alta rima :( ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place. E putin cam tare pe alocuri (nu in poezia asta, ci in altele de la ei de pe site), are penita ascutita si nu e poezie pentru pudibonzi, dar mie imi place si ma amuza.

      Ștergere