duminică, 13 martie 2016

Martie ploios

Stam in casa si facem planuri. Ale lui Minitehnicus sunt de mai mare anvergura, ale mele - mai marunte...  Am cumparat pastile de turba si trebuie sa pun rosiile si ardeii la incoltit. Dar mi-e o lene... Nu stiu ce e cu mine, pentru ca in fiecare an eram intr-o asteptare febrila, inca din februarie. Acum e aproape jumatea lunii si... nimic! Singura veste buna e ca am gasit seminte de rucola. Anul trecut nu s-au gasit nicaieri! N-am halit nici o frunza macar toata vara...
Am scos afara broasca testoasa pentru ca era prea cald in beci si se trezise, iar acum e prea frig si sta numai in casuta, bagata toata in paie, nici nu vrea sa manance... (Pozele sunt din primele zile, cand statea pe gramada de pamant sa se incalzeasca).



6 comentarii:

  1. Aceeasi atmosfera si la noi. Eu am pus rosiile acum o saptamana si cred ca va trebui sa le pun o sursa de lumina artificiala ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nici azi... Nu stiu ce am! Parca mi-a injectat cineva lene si oboseala.

      Ștergere
  2. Ce frumoasa este testoasa! Si eu vreau ploaie!Cea mov este Campanulla? Am cumparat si eu anul trecut dar anul asta nu a mai iesit din pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, campanula. am primit-o de 8 martie, nu stiu cum o sa-i placa afara. Sa vedem.

      Ștergere
  3. Werner, a aparut Werner! Ce dragut este, si parca ceva mai mare. A mai crescut?
    Cat despre rasaduri, iti pot spune ca nu esti singura. Eu nici pamant n-am apucat sa cumpar. Si am magazinul care incepe cu "D" in coltul strazii. :)
    Iti doresc spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi dau seama daca a mai crescut. Nu cred. Din pacate acum nu mai iese deloc. Ii e frig, saracul... Sta in casuta bagat in paie.

      Ștergere