duminică, 21 aprilie 2013

Operatiunea ARACUL

Mi s-a implinit visul: am retea de araci metalici inalti, drepti, aliniati ca la parada militara. Minitehicus s-a intrecut pe sine. Nu am cuvinte sa spun ce a muncit la ei ca sa stea drepti la poloboc, sa fie egal distantati, sa fie ancorati din toate partile. Manca-l-ar mama de inginer!


Cam asa arata acum. Pana la Paste am sa le scot si pe frumoasele mele in gradina. De maine le pun in dulapul de afara, cel pe care-l pot acoperi noaptea cu folie. Am repicat toate rosiile, sunt fiecare in paharul ei de bere, cu pamant bun, asteptand la fereastra. Anul asta am diversificat mult gama de rosii si iar mi se pare ca am prea multe. Trebuie sa duc si la tara, sa dau si la vecini... vad eu.
In ceea ce priveste gradina si terasa, situatia e buna, sunt multumita: am pus fasole oloaga in rondul din jurul pomilor, fasole urcatoare in dreptul spalierului, tot acolo s-a prins si zmeurul, iar stevia, preferata mea, e mai frumoasa ca oricand. Ca surpriza foarte placuta: a iesit macris de anul trecut! Super.
Pe terasa am pus fasole oloaga in doua lazi, mazare in lada mare (cand se va trece mazarea, acolo vor sta ardeii), a iesit salata, dar e foarte mica, rucola arata cel mai bine, usturoiul, ceapa verde si ridichile cresc, au iesit si morcovii in ghivecele mari... Viitorul suna bine. Sus pe terasa mai am doar o lada in care ma bate gandul sa pun mangold. Prima oara.

9 comentarii:

  1. Aracii arata nemaipomenit:-) la milimetru. Recolta o sa fie pe masura la ce afrumuseti ai tu acolo:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recolta ca recolta, dar macar eu voi sta mai linistita, ca numai eu stiu ce m-am chinuit (anul trecut mai ales) cu aracii de lemn... Ii legasem de pomi, de gard, unii de altii, trageam de unul, cadeau doi altii... si toti cu rosiile ciorchine pe ei!

      Ștergere
    2. La anu' cred ca si noi o sa facem o investitie in araci:) ca si la noi a fost exact la fel, legam unu cadeau 3:))

      Ștergere
  2. Foarte fain, felicitări! Arată de nota 10. Vă rog să nu vă supărați dacă vă dau o sugestie colegială: aracii de metal se încing foarte tare vara, în zilele însorite, și pot deranja sau chiar ucide plantele. Dacă puteți, vopsiți-i în alb sau argintiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. O instalatie in toata regula!
    Referitor la zmeur, cum faci sa impiedici inmultirea lui prin gradina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiam ca se inmulteste atat cat sa deranjeze. Deocamdata mi-ar placea s-o faca. Am avut o tentativa cu capsuni si n-a mers pentru ca nu am destul soare.

      Ștergere
  4. Vai, la mama sunt ca padurea, ea e in varsta si nu mai are nici timp nici putere sa se ocupe de toate la timp, asa ca atunci cand ajungem la ea mai punem ordine in gradina.
    Cu capsunele nu stiu ce sa zic, dar am vazut crescute in vie si livada.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase, acum ca este din ce in ce mai mult soare or sa creasca rapid. Imi place foarte mult cum ai amenajat curtea si terasa. Sa ai roade bogate!

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari.m-ar interesa de unde ai gasit aracii si cam cat ar costa. sunt din metal imbracat in plastic.multumesc

    RăspundețiȘtergere