vineri, 13 octombrie 2017

De-ale gurii

 
 

3 comentarii:

  1. cum mai stai cu problema aceea care te-a facut sa-ti schimbi stilul alimentar? a dat rezultate schimbarea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, pana la urma dieta este esentiala in diabet. Am acum valori normale ale glicemiei, dar - evident - mi-am schimbat radical felul de a manca. Din pacate doctorii iti dau pastile care sa compenseze faptul ca mananci ca un om "normal". Oamenii nu au vointa, asta e! Toti vor sa manance ca inainte si sa ia pastile care sa ii tina pe linia de plutire. Nu e bine. Trebuie sa iti schimbi felul de a gandi. Trebuie sa mananci altfel. Eu asta fac si sunt fericita. Toata viata mi-am dorit sa fac schimbarea aia in creierul meu si nu am putut. Boala asta a reusit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent. Ma bucur ca ai reusit. A-ti tine sub control diabetul numai prin alimentatie este o treaba care da, tine de vointa si de ... obisnuinta in final.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere