marți, 31 octombrie 2017

Splendori populare


7 comentarii:

  1. Da, Simona. Am vazut la tine stergarul si mi-am adus aminte ca am gasit vara asta la parintii mei in pod o cutie cu costume populare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata, minunate obiectele de arta pe care, nu demult marea majoritate a femeilor de la tara le faceau in gospodarie. Spre rusinea noastra am ajuns sa importam "ia traditionala" din China.
    Sa aveti o toamna blanda cu roade bogate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la tara nimeni nu mai lucreaza la razboi. poate ca mai coase cate o ie, dar de tesut, cred ca nu mai tese nimeni.

      Ștergere
  3. Cat de frumoase sunt ! Sa le porti cu placere, Iulia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa le port, Mihaela? Ma uit la ele ca la moastele sfinte! Mi-as lucra eu una, doua, dar nu mai am nici timp si nici ochii nu ma mai ajuta...

      Ștergere