miercuri, 25 octombrie 2017

Paine cu maia si purcelus de lapte

 

2 comentarii:

  1. Ieri m-a intrebat cineva de ce nu fac paine cu masina nou cumparata? Am facut, iese bine din faina alba, dar cand vreau paine din faina integrala, de secara sau chiar neagra, ce crezi ca se intampla, creste, creste si cand ajunge sus aluatul, deodata cade la jumatate si la final este ca o bucata de sapun de casa, necomestibila. Nu stiu de ce si de aia masina sta in cutie in camera pisicilor ;) Dar cate alte aparate, unele foarte scumpe, stau in cutiile lor fiindca le-am luat degeaba. Asa ca mancam paine cu cartofi facuta la tara in cuptor pe vatra :) Ti-am spus ca te invidiez (intr-un mod constructiv)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am deloc experienta cu masina de facut paine. Nu am asa ceva. La mine e procedeul clasic: maia crescuta de mine, preferment pus la crescut cu o seara inainte, dimineata pus tot ce mai e de pus (ochiometric), lasat la autoliza o jumatate de ora, apoi aluatul batut de 30-50 de ori, 2 operatiuni stretch&fold, tava, crescut inca putin, apoi cuptor. Pare complicat, dar in realitate e foarte usor.

      Ștergere