luni, 1 august 2011

Gradina mea pe 1 august





















4 comentarii:

  1. frumusete si bucurie, imi spun aceste poze, e bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. minuni si satisfactia muncii proprii, recolta si conserve. ce-si poate dori mai mult un gradinar, fie el si amator? felicitari.
    ma innebunesc rosiile, ale noastre se coc doar 2-3 pe zi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai nostim este ca si soacra mea, care vara sta la tara (undeva in Buzau, intr-un sat care apartine comunei de trista notorietate actuala - Plescoi) ni s-a plans ca nu mai stie ce sa faca cu rosiile cherry. I-am dat in primavara cinci rasaduri si acum zice ca au zapacit-o tufele alea.
    Ma bate gandul sa fac asa cum am vazut astazi intr-un documentar tv.:sa le insir pe sfoara si sa le usuc, apoi sa la pun in ulei de masline. Pana acum am cumparat borcane de-astea cu rosii uscate, niciodata nu m-am gandit ca as putea sa le fac chiar eu. Trebuie sa ma gandesc unde sa le agat la streasina, sa nu bata soarele direct pe ele si sa fie curent de aer.

    RăspundețiȘtergere
  4. la cat de bibilite-s toate locatarele gradinii tale nu cred ca apuci sa stai prea mult in leagan. eu studiez in fiecare dimineata cu disperare nivelul de roseata al primei rosii care da semne de coacere!

    RăspundețiȘtergere