luni, 1 august 2011

Rosiile trec la borcan

Nu credeam ca voi ajunge sa fac bulion din rosiile din gradina. Mi s-a spus, dar nu credeam. Mi se parea ca rosiile se vor coace pe rand, cate 4-5 pe zi, astfel ca noi vom manca salata de rosii zi de zi, din iulie pana in septembrie. Acum ne confruntam cu o criza de supraproductie. Se coc toate odata si nu mai facem fata cu mancatul. Asa ca a trebuit sa ma pun pe umplut borcane. La 3 zile sunt la furnale. La inceput am cumparat rosii cu 1,50 lei pentru ca sa fac bulion pentru rosiile cherry. Am 11 fire si toate sunt pline de prunisoare rosii. Acum insa s-au copt si cele mari si azi am facut prima data si bulionul cu rosii de-ale noastre. Nu am cuvinte sa descriu satisfactia pe care o am cand vin din cu ligheanul plin de rosii, castraveti si ardei.






Pana acum am facut 20 de borcane cu rosii in bulion si 5 sticle cu suc de rosii. Si abia am inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu