marți, 9 august 2011

Sfarsit de saptamana la tara-Buzau

Am petrecut sfarsitul de saptamana la tara lui Minitehnicus, in judetul Buzau. I-am inspectat soacrei mele gradina, am dat indicatii si am urmarit ducerea lor la indeplinire. Parerile mele despre gradinarit sunt ascultate cu atentie chiar si de varul lui Minitehnicus, om cu gradina si solar de cand se stie. Sunt surprinsa de respectul pe care il inspir. Se pare ca neincrederea cu care eram tratata anul trecut si iarna asta, atunci cand imi expuneam planurile agricole, au disparut complet si, mai mult, a fost inlocuita de admiratie.








I-am dat Socrellei nota de trecere si i-am si arestat vreo 5 kg de cherry plus 10-15 de rosii romanesti dulci, castraveti cruzi si murati cat cuprinde, toata ceapa din poza (punga e de-aia mare, de supermarket), faina si oua. Week-end productiv, care va sa zica... In rest eu am studiat, si am studiat si iar am studiat pe terasa (am avut un spor incredibil, ca niciodata), in timp ce Minitehnicus, cu sora si nepoata se dadeau pe apa sarata la Monteoru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu