marți, 9 august 2011

Noutati din gradina-9 august

Nu mai intrasem ca lumea in gradina de vreo 2 saptamani si se cam cerea... Asa ca azi am facut un tur de forta si am plivit, copilit, am suprimat culturi si am reinsamantat. Pe scurt: salata iceberg a fost rarita si replantata pe locul salatei crete. Cicoarea (radicchio) a fost rarita drastic, pentru ca oricum in afara de mine n-o manca nimeni de amara ce era. Ridichile au fost scoase toate si dat la consum, apoi reinsamantate intr-una din lazile de pe garaj. Ruccola a fost injumatatita (incepuse sa faca floare), iar pe locul ei am pus patrunjel: mult, mult patrunjel. Spanacul s-a dovedit un esec (prea pretentios la udat) si a fost scos de tot. Pe locul lui, tot salata iceberg, care pare destul de suferitoare...
Ce e nou insa: brocoliciul s-a hotarat sa infloreasca, tocmai cand ma gandeam sa-l scot de tot (se pare ca-i trebuie mult mai multa lumina).

Am depistat una din rosiile galbene:
Unii din ardei au inceput sa se innegreasca (se pare ca in final vor deveni rosii):


Ardeii kapia rosii au inceput sa ia forma (au fost mai intarziati decat cei galbeni):

Vinetele ar cam fi de cules:

Murele sunt deliciul meu de fiecare dimineata:

Cat despre rosii, va las sa apreciati singuri:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu